Klachtenformulier
De medewerkers van huisartsenpraktijk Bader & Toutenhoofd streven ernaar om u de beste zorg te verlenen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Als u een klacht heeft, blijf er dan niet mee rondlopen.
Wat kunt u doen?
Als u een klacht heeft, bespreek dit dan met uw huisarts. Ook als het een klacht is die betrekking heeft op een andere hulpverlener, kunt u dit altijd met uw eigen huisarts bespreken.
U kunt ook schriftelijk een klacht indienen. U kunt dit doen door onderstaand formulier in te vullen of door zelf een brief te schrijven. Uw brief kunt u vervolgens aan de balie inleveren (in een gesloten envelop) of deponeren in de brievenbus.
Wij proberen zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen om de klacht met u te bespreken en zo nodig te komen tot een oplossing van het probleem. Indien de klacht niet direct oplosbaar is en/of bemiddeling behoeft, dan kunnen wij hiervoor een externe klachtenfunctionaris inschakelen.
Voor meer informatie over de klachtenfunctionaris en de klachtenregeling, klik hier.