Regentesselaan 20 1217 EG Hilversum Tel:035-6247727 Spoed 035-2050521

Klachtenformulier

De medewerkers van huisartsenpraktijk Bader & Toutenhoofd streven ernaar om u de beste zorg te verlenen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Als u een klacht heeft, blijf er dan niet mee rondlopen.

Wat kunt u doen?

Als u een klacht heeft, bespreek dit dan met uw huisarts. Ook als het een klacht is die betrekking heeft op een andere hulpverlener, kunt u dit altijd met uw eigen huisarts bespreken.
U kunt ook schriftelijk een klacht indienen. U kunt dit doen door onderstaand formulier in te vullen of door zelf een brief te schrijven. Uw brief kunt u vervolgens aan de balie inleveren (in een gesloten envelop) of deponeren in de brievenbus.
Wij proberen zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen om de klacht met u te bespreken en zo nodig te komen tot een oplossing van het probleem. Indien de klacht niet direct oplosbaar is en/of bemiddeling behoeft, dan kunnen wij hiervoor een externe klachtenfunctionaris inschakelen.

Voor meer informatie over de klachtenfunctionaris en de klachtenregeling, klik hier.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord